• 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
یکشنبه, 25 خرداد 1393 ساعت 05:55

نصب و راه اندازی تجهیزات جانبی شبکه

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

شبکه‌های امروزی برای ارتباط بین سرورها، کلاینت‌ها و پرینترها، به منظور اشتراک‌گذاری و تخصیص منابع از سوئیچ استفاده می‌کنند. تا از این طریق باعث افزایش سرعت ارتباط و کاهش هزینه‌ها شوندسوئیچ‌ها به دو نوع قابل مدیریت و غیر قابل مدیریت تقسیم می شونداز ویژگی های سوئیچ های قابل مدیریت می توان به اعمال تنظیمات، انعطاف پذیری، قابلیت مدیریت از راه دور و مانیتورینگ، اشاره کرددر صورتی که سوئیچ، قابل مدیریت باشد یعنی دارای کنسول مدیریتی باشد و می توان با اتصال به آن تنظیمات مورد نیاز را انجام دادسوئیچ ها یک شبکه را می سازند و روترها اتصالات آن را وظیفه روترها در شبکه انتخاب بهترین و سریعترین مسیر برای اطلاعات استسوئیچ یک دستگاه لایه دو است یعنی بیشتر در این لایه کار می کند . روتر یک دستگاه لایه سه است.

علاوه بر سوئیچ انواع تجهیزات وابرلس، انواع مودم، پرینتر سرورها، KVM سوئیچ، دستگاه های چندکاره (Multi Function) و دوربینهای تحت شبکه تجهیزاتی هستند که عموماً در اکثر شرکتها و سازمانها موجود می باشد.

قرارگیری صحیح این تجهیزات، استفاده مناسب از آنها، تنظیمات لازم روی آنها، نظارت بر عملکرد، تامین و نگهداری آنها نیاز به تجربه دارد که کارشناسان این شرکت با تجربه کافی در این زمینه همراه شما می باشند .

بازدید 1416 بار آخرین ویرایش در یکشنبه, 29 تیر 1393 ساعت 13:49
Scroll to Top