• 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
یکشنبه, 25 خرداد 1393 ساعت 23:03

دوربین مداربسته

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

 استفاده از انواع سیستم های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته  همچون  آنالوگ ، دیجیتال و یا ترکیبی و همچنین هوشمند سازی این سیستم ها بسته به نیاز مصرف کننده ، می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد که مسلماً در شرایط متفاوت محیطی ، انتخاب بهترین راهکار برای ایجاد بستر انتقال تصویر و ذخیره آنها ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های اجرای پروژه ، میتواند عمر مفید عملکرد سیستم را تا حد چشم گیری افزایش دهد .

 خدمان قابل ارائه

- طراحی
-
مشاوره
-
تامین کالا
-
نصب و راه اندازی
-
سرویس و نگهداری

 

 سیستم نظارت تصویری آنالوگ

 در خدمات نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته به دوربین هایی که توسط کابل تصویر کواکسیال به مرکز ضبط تصاویر متصل می شوند ، دوربین های آنالوگ ، و به سیستم نظارت تصویری که صرفاً مبتنی بر این دوربین ها طراحی و اجرا شود ، سیستم نظارت تصویری آنالوگ گویند.

 در گذشته تصاویر این دوربین ها بر روی نوار های مغناطیسی ضبط می شد ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مقرون به صرفه نبودن این سیستم ، در حال حاضر ، تصاویر آنالوگ توسط دستگاه DVR به فرمت دیجیتال تبدیل شده و ذخیره می گردد.

 اجرای سیستم های آنالوگ برای پروژه های کوچک ، مقرون به صرفه تر است ولی با توجه به کیفیت محدود تصویر در این سیستم در مقایسه با سیستم دیجیتال ، عدم امکان کد گذاری اطلاعات در هنگام انتقال و محدودیت در هوشمند سازی ، در برخی پروژه های کوچک و متوسط نیز مجبور به استفاده از سایر سیستم ها خواهیم شد.

 
سیستم نظارت تصویری دیجیتال

 در خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری دوربین هایی که تصاویر را بر بستر شبکه های IP بصورت دیجیتال ارسال می نمایند ، دوربین دیجیتال نامیده شده و سیستم دوربین های مدار بسته ای که بر پایه این دوربین ها راه اندازی شود ، سیستم نظارت تصویری دیجیتال نامیده می شود.
يک IP-Camera آدرس IP خاص خود را دارد، همچنين دارای يک Web Server داخلي، FTP Server ، FTP Client ، Email Client ، مديريت آلارم و قابليت برنامه ريزی است. علاوه بر اين ، دوربين های تحت شبکه دارای ورودی خروجی های ديجيتال جهت کنترل دستگاههای ديگر، ورودی و خروجی صوت و پورت سريال برای کنترل مکانيزمPan/Tilt/Zoom هستند.

 اجرای سیستم های دیجیتال برای پروژه های متوسط و بزرگ ، معمولاً مقرون به صرفه تر است ولی با توجه به قیمت نسبتاً بالای تجهیزات ، ممکن است در برخی پروژه ها استفاده از سیستم های هایبرید پیشنهاد گردد .

 

اهميت استفاده از دوربین مدار بسته به اندازه اي است كه در طول دو دهه گذشته اين سوال در ذهن بسياري از كاربران سيستمهاي نظارت تصويري بوجودآمده است كه چگونه تا پيش از اين از اين سيستم استفاده نمي كردند!

 علاوه بر آن در هنگام وقوع جرم و يافتن مجرمين وجود يك سيستم نظارت تصويري مناسب كه بطور اصولي طراحي شده باشد مزاياي بسياري را براي محافظت از دارايي ها، داشتن مكاني امن و مديريت موثر منزل يا محل كار خواهد داشت.

 شرکت ریتون شبکه با کادری مجرب در نصب و راه اندازی انواع دوربین های آنالوگ و IP می تواند شما را در بالا بردن امنیت محل کار یا منزل شما همراهی نماید .

 

بازدید 1222 بار آخرین ویرایش در جمعه, 06 تیر 1393 ساعت 09:18
Scroll to Top